ECU direktno kontrolira ubrizgavanje goriva, paljenje, pritisak turbo punjača itd, te veliki broj
raznih senzora koji šalju informacije o radu motora u točno odredjenom trenutku. Sve te
informacije ECU procesira te na temelju unaprijed zadanih parametara odredjuje najefikasniji rad
motora.Chip tuning djelomično ili u potpunosti optimizira tvorničku mapu ECU-a (softver). Nova
mapa mijenja parametre rada motora u vidu bolje iskoristivosti goriva i zraka koji čine smjesu,
čime postižemo veću snagu motora. Ove promjene odnose se u osnovi na ubrizgavanje goriva,
paljenje i pritisak turbo punjača. Kao rezultat, motori sa turbo punjačima postizati će veću
snagu, za 20 do 40 %, kao i istovjetni porast okretnog momenta.
Kod motora bez turbo punjača, tzv. atmosferskih (N/A – naturally aspirated), snaga i okretni
moment mogu porasti za 8 do 10%. Promjene se između ostalog odnose i na druge mape, osim spomenutog paljenja i ubrizgavanja goriva, i na razne limitere, odziv pedale gasa, EGR i dodatne razne mape potrebne za pravilnu modifikaciju. Sve to omogućuje da motor razvija veću snagu i
okretni moment te da manjom ukupnom angažiranom snagom vuče istu težinu automobila te u
normalnim uvjetima vožnje troši manje goriva. Ubrzanje, međuubrzanje i krajnja brzina se
poboljšavaju.
Naš osnovni prioritet su prvenstveno zadržavanje 100%-tne sigurnosti rada motora, poboljšanja
performansi i zadovoljstva korisnika. Preko 12.000 tuniranih automobila u posljednjih 20 godina
jamstvo su naše kvalitete i Vašeg povjerenja.